Pytanie:
Jakie sycące przekąski po obiedzie dla 1-latka?
Justin
2011-09-14 05:23:13 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Moja rocznik zawsze siada i je obiad z nami przy stole, ale czasami nie je dużo. Chcemy się upewnić, że ma dość jedzenia przed snem, żeby moja żona nie musiała tyle karmić przez całą noc. Jakich zdrowych i sycących przekąsek możemy użyć, aby uzupełnić porę obiadową?

Annabel Karmel ma kilka świetnych książek kucharskich z mnóstwem informacji i pomysłów.
Dwa odpowiedzi:
#1
+7
Aarthi
2011-09-14 18:42:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Według BabyCenter, odżywianie Twojego dziecka jest o wiele łatwiejsze, niż myślisz:

Łyżka masła orzechowego rozprowadzona cienko (duże porcje można zadławienia) na jedną kromkę chleba pełnoziarnistego z pół szklanki pełnego mleka zapewni dziecku 82% jego zapotrzebowania na białko, około jednej trzeciej jego dziennego zapotrzebowania na wapń, prawie całe jego zapotrzebowanie na magnez i około połowę zapotrzebowania cynk, którego potrzebuje w ciągu jednego dnia. Spełni także jedną trzecią zalecanych przez niego porcji ziaren.

I tylko jeden banan i pół szklanki truskawek zaspokoi dzienne spożycie owoców przez Twoje dziecko.

Ten wątek na TheBump.com zawiera również możliwy harmonogram karmienia malucha, który może okazać się pouczający.

Jeśli chodzi o „napełnianie”, FitDay miał to do zaoferowania:

W rzeczywistości najbardziej sycące potrawy są ogólnie zdrowymi opcjami, ponieważ zawierają składniki odżywcze, błonnik, a nawet białko. Spożywanie najbardziej odżywczych pokarmów to najlepszy sposób na utrzymanie sytości przez cały dzień przy zachowaniu szczupłej sylwetki.

Więc trzymaj się pokarmów bogatych w składniki odżywcze - zwłaszcza białek! - i powinno być dobrze. Rozważ także dodanie do diety odrobiny tłuszczu wraz z serem; wiele osób (łącznie ze mną) uważa, że ​​mały ser po obiedzie jest niezwykle satysfakcjonujący i nie jest niczym niezwykłym, gdy posiłek kończy się serem, w zależności od tego, skąd jesteś.

Aby drugi przykład @Aarthi's był trochę bardziej konkretny: płatki owsiane. Jest szybki i prosty, sycący, zdrowy i wydaje się, że dzieci go uwielbiają.
#2
+1
Dave Clarke
2012-07-12 02:11:14 UTC
view on stackexchange narkive permalink

A co z marchewką? Tani, łatwy w przygotowaniu, zdrowy, pomarańczowy.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...